Connie

Via Ingevorderd-rijbewijs.nl kwam ik terecht bij Bart van Elst (Utrecht). Ik werd nog op dezelfde dag door hem teruggebeld en hij heeft mij meteen gerust gesteld. Hij heeft mij laten weten welke stukken ik (zelfstandige ondernemer) aan hem moest leveren, om een goede case te bouwen. Meteen de volgende dag heeft hij een klaagschrift ingediend. Ook heeft hij bij de overheid achteraan gebeld om uit te zoeken waar mijn rijbewijs terecht was gekomen (die was eerst zoek). Dank de snelle actie van meneer van Elst kon ik drie weken nadat de rijbewijs was ingetrokken meteen voor de rechter en heb ik mijn rijbewijs voorlopig weer terug gekregen in afwachting van de zitting. Ik heb door de `investering`in een advocaat niet alleen heel veel geld bespaard (ik had met de taxi naar mijn werk moeten gaan, 100 Euro per dag), maar ook mijn vrijheid weer terug gekregen. Als moeder van een kleine baby heb ik mijn rijbewijs echt wel nodig. Ik zal in toekomst zeker beter op de snelheid letten, want je voelt je net een crimineel (ik heb mijn rijbewijs al 24 jaar, maar heb nooit een dergelijke overtreding gehad). Mocht het jou gebeuren, dan ben je bij ingevorderd-rijbewijs zeker in beste handen, mits je precies doet wat de advocaat je aanraadt. En de kosten voor een advocaat zijn eigenlijk lager dan ik had verwacht. Hartelijk dank Bart van Elst!

Score voor Ingevorderd-rijbewijs.nl: 5/5
Beveelt u onze service aan? Ja
Geslacht: vrouw