Informer

Informatieschermen BV

Eenvoudig te bedienen pakket, en zeer overzichtelijk

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 8!

Casca Dura Academy

Fijn boekhoudsysteem, helder en overzichtelijk. Snelle reacties bij vragen, goede service en bereikbaarheid.

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de mooie 10!

VDB Administratie

Een fijn en volledig boekhoudpakket waar wij met veel plezier in werken.

Reactie Informer:

Heel erg bedankt voor de 10!

Architectuurcentrum Nijmegen

Supersnel geholpen door Ryan!

Reactie Informer:

De complimenten zullen worden doorgegeven aan Ryan! Bedankt voor de 10.

Circusbende

Goed service, snel geholpen via de chat

Reactie Informer:

Leuk te zien dat je snel en goed geholpen bent. Bedankt voor de 10!

Ce&Pe partners

Geweldige service die wordt verleend. je wordt snel geholpen

Reactie Informer:

Bedankt voor de mooie woorden en de 10!

Fotograaf Harrie Oude Hampsink

Informer is voor mij het ideale boekhoudpakket. Ik gebruik het voornamelijk voor uitgaande facturatie en het boeken van inkomende facturen. De manier waarop Informer werkt is intuitief, uitgebreide... Informer is voor mij het ideale boekhoudpakket. Ik gebruik het voornamelijk voor uitgaande facturatie en het boeken van inkomende facturen. De manier waarop Informer werkt is intuitief, uitgebreide controle bij invoer op bijvoorbeeld een verkeerde datum. Dit programma is geschreven met de gebruiker in het achterhoofd en maakt het een plezier om mee te werken. Ook de koppeling met de Kamer van Koophandel en de belastingdienst is mega handig. Ik ken geen ander pakket dat zoveel biedt voor een bescheiden bedrag.

Reactie Informer:

Geweldige review! Heel erg leuk te lezen dat je zo happy bent over het pakket en de service. Bedankt voor de 9.

Administratiekantoor Arif

Makkelijke Online Software voor ZZP'er en MKB. Deskundige, snelle en vriendelijke helpdesk medewerkers.

Reactie Informer:

Hele mooie woorden zeg. Bedankt voor de 5*.

P. Haasnoot Management en Advies

Goede boekhoudsoftware, maar vooral goede respons van helpdesk als je eens iets moet weten.
BTW-aangiftes vanuit het programma, bankkoppelingen zijn allemaal goed in orde.
Jammer dat het...
BTW-aangiftes vanuit het programma, bankkoppelingen zijn allemaal goed in orde.
Jammer dat het (nog?) niet mogelijk is als ZZP-er je aangifte inkomstenbelasting met behulp van dit programma te doen. Dat doen sommige andere programma's inmiddels wel.

Reactie Informer:

Wat een mooie woorden, Paul!
Wat een mooie woorden, Paul!
Elke dag werken wij hard aan verbeteringen. Een tijd geleden was er al een proef met de Belastingdienst voor het indienen van de IB aangifte. Dit wordt nu geƫvalueerd. Bedankt voor de mooie 9!

Peter Houben - het Juristenhuys

Compleet boekhoudpakket maar toch erg overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken. Goede en snelle helpdesk voor als je toch nog vragen hebt.

Reactie Informer:

Heel blij te lezen dat je zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor de 10!