Informer

Frank Blom Hoveniers | Desirée Blom

Superfijn, toegankelijk en visueel ingesteld boekhoudprogramma. Ik heb een uitgebreide studie gemaakt van verschillende boekhoudprogramma's voordat ik besloot met Informer te gaan werken. Alle andere boekhoudprogramma's vond ik voor mijn bedrijf te log, te groot of te ingewikkeld. Ik heb een bedrijf in Midden en kleinbedrijf, met 10 tot 20 personeelsleden in het seizoen. Er gebeurt hier nogal wat boekhoudtechnisch. Maar dat is allemaal geen probleem voor Informer. Het is zeer makkelijk aan te passen aan de eigen wensen en bijzonderheden van het bedrijf. De helpdesk is fantastisch. Met de chatfunctie wordt je bij prangende vragen zó uit de brand geholpen. Prijs-kwaliteit verhouding is - zeker gezien de andere aanbieders in de markt - zeer concurrerend. Mijn accountant die voordat ik met Informer ging werken nog niet van het programma had gehoord, is ook zeer te spreken over de toegankelijkheid van het pakket. En daar gaat het tenslotte om. Je bent als bedrijf goed in wat je doet en moet vooral niet te veel tijd bezig zijn met cijfertjes. Maar als het dan moet, dan ook graag snel en overzichtelijk.

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja