Erik

Nog geen 3 maanden na het overlijden van onze moeder kwam onverwacht onze vader te overlijden. Met de zeer goede ervaring met Monique en haar team van Infinity Uitvaartzorg met de uitvaart van mijn moeder was de keuze voor een uitvaartverzorger voor mijn vader snel gemaakt. Ook dit keer heeft Monique en haar team heel goed werk verricht. Tijdens de voorbereidingen houdt Monique heel goed de details in de gaten en zorgt ervoor dat er niets uit het oog verloren wordt. En tijdens de uitvaartdienst werden onverwachte zaken heel goed opgepakt en in overleg opgelost of ingepast.
Monique heeft er ook voor gezorgd dat de uitvaart van mijn vader echt een uitvaart voor hem was, dus geen kopie van de uitvaart van mijn moeder, nee hele specifieke elementen werden tussen de verschillende toespraken gebruikt, waardoor het een persoonlijke uitvaart was.
Als afsluiter had Monique een prachtig gedicht gevonden en voorgedragen. Een mooi slot van zo'n emotionele samenkomst.
Zeer professioneel, meelevend en je weet dat het goed komt. Infinity Uitvaartzorg (Monique en haar team) zijn van harte aan te bevelen.

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: