Mathieu

Het was voor mij de eerste keer dat ik een uitvaart moest organiseren. Een verdrietige en intieme aangelegenheid waarbij snel ene aantal belangrijke beslissingen moeten worden genomen. Wie bel je dan? Ik besloot om al voor het overlijden van mijn dierbare een aantal uitvaartorganisaties te bellen om informatie te verzamelen en te kijken wie mij het meest zou aanspreken als persoon. Via google heb ik er twee gebeld en via mijn netwerk had ik ook een nummer. het nummer van mevrouw Monique Kurpras van Infinity Uitvaartzorg, had ik via google gevonden. Zij sprak mij meteen aan. Ze luisterde goed en gaf me de juiste informatie waar ik naar vroeg. Bovendien was ze zeer empatisch en vriendelijk. Ze zegd emij ook toe dat als ik haar zou bellen en zij beschikbaar zou zijn, zij zelf de uitvaart zou organiseren. Een week na mijn telefonische contact met Monique Kurpas, overleed mijn dierbare. Ik belde Monique, die een half uur na mijn telefoontje al kon komen om de noodzakelijke zaken met mij door te nemen. Zij wist snel een aantal zaken te regelen. De dagen erna had ik regelmatig telefonisch en/of per e-mail contact met haar om zaken af te stemmen of om akkoord te geven voor een aantal zaken. Als ik haar op haar mobiele nummer belde was ze altijd bereikbaar en zelfs in het weekend reageerde ze snel op mijn e-mails en regelde ze de noodzakelijke zaken. Mede dankzij Monique hebben we een mooi en waardig afscheid van onze dierbare kunnen realiseren. Monique gaf daarbij de juiste ondersteuning en begeleiding. Empatisch, bescheiden en met kennis van zaken. Ik beveel haar van harte aan!

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: