van Herk-Braad

Duurde erg lang voordat er een hulp gevonden was!

Uw ervaring

Onervaren hulpen hadden zich via uw organisatie aangemeld.De eerste liet na telefoontjes en mail niets van zich horen.De tweede is 1 keer geweest,melde zich af,wilde na 3 weken toch weer komen werkenen melde zich vervolgens een half uur voordat ze zou komen werken voorgoed af.Ik vraag mij af hoe u sollicitanten beoordeelt.Ik vermoed:SLECHT !

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Bedankt voor uw review. Wij willen elke hulp een kans bieden via ons aan de slag te gaan, dus ook hulpen die weinig tot geen ervaring hebben. Wij geven ook aan op onze website dat wanneer u zeker wilt zijn dat u een ervaren hulp krijgt, dan kunt u zich aanmelden via tophulp.nl. Echter het niets meer van zich laten horen of afzien van een aanvraag heeft niets te maken met de ervaring van een hulp. Wij geven alle hulpen aan dat zij niet zomaar van een aanvraag kunnen afzien en dat zij de gemaakt afspraken moeten nakijken. Indien hulpen dit niet doen, zitten er ook gevolgen voor hen aan, waardoor zij niet zomaar nieuwe aanvragen zullen ontvangen. Op deze manier proberen wij te voorkomen dat hulpen onbereikbaar zijn of van een aanvraag afzien.

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee