Monique

Onnodige kosten betaling + max.8 artikelen te bestellen

Sieraden zoals beschreven & leuke ontwerpen

Je kunt maar een max aantal artikelen bestellen (8st.) en anders vervalt je bestelling, heel vreemd en irritant want daardoor heb ik meermaals bestelling moeten samenstellen. Had graag meer artikelen besteld en deze hadden ook gemakkelijk in een enveloppe gepast!
Ook was een IDEAL betaling enkel via Klarna voorwaarden voor te zetten, terwijl ik geen achteraf betaling regeling wil! Ik wilde enkel direct via Ideal betalen en dit is gewoon NIET mogelijk. En omdat ik geen overeenkomst wil met Klarna heb ik via Paypal betaald wat mij 0,99 extra kost. Heel vervelend en simpelweg onnodig!
Het is dat ik mijn dochter deze oorbellen had beloofd, maar als deze 2 problemen niet opgelost worden ga ik in het vervolg me bij een ander oriënteren en laat ik haar daar de sieraden uitzoeken ;-)

Reactie IdhunaJewels.nl:

Na contact via email, waarin wij altijd proberen tot een oplossing te komen een uitleg van onze kant.
We hebben het probleem met de max 8 artikelen uitvoerig getest, en tijdens het testen ondervonden we geen problemen en kon er onbeperkt besteld worden. Het zou een tijdelijke storing geweest kunnen zijn, maar dat is nu helaas niet meer te achterhalen. Mocht het wel voorkomen dan kan er contact met ons worden opgenomen via de live chat, email of telefoon.
Via Klarna kan veilig betaald worden, en er is keuze uit meerdere betaalmethodes. Waaronder ook IDeal.
Hieronder een link naar het overzicht van alle betaalmethodes van Klarna.
Met vriendelijke groet Jojanneke

Score voor IdhunaJewels.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Oorbellen: staal, doortrek en (reserve)achterkantj...