Icolori

Mieke Hermans

Ik bestelde een Mexicaanse katoenen deken. Ik was er mij van bewust dat de kleuren enigszins konden afwijken van deze op de foto. Groot was mijn teleurstelling toen ik de deken ontving. De kleuren waren totaal verschillend. Toch leek het over de juiste deken te gaan. Terugsturen was geen optie vermits mij dat flink wal geld ging kosten. Spijtig !!
De levering was correct en op het afgesproken tijdstip!

Sterke punten en tips

Hoe kan vermeden worden dat de kleuren zo sterk afwijken van de kleuren op de afbeeldingen ?
Tijdige en correcte levering!

Reactie Icolori:

Beste Mevrouw Hermans,

Het is altijd goed even contact op te nemen als er problemen zijn. Als U niet tevreden bent, kunt het product altijd gratis terugsturen. Ik weet niet wat er is misgegaan, want op al onze PC's en tablets is de kleur correct. Een en ander kan ook liggen aan de kleurinstellingen van uw PC. Of wellicht hebben wij de verkeerde deken opgestuurd. Wat ook de oorzaak is , U kunt de deken gratis terugsturen ook al is die gebruikt. We hebben u een retour label toegestuurd.

P.S. Er is inmiddels n.a.v. deze review contact geweest en e.e.a is tot tevredenheid van beide partijen opgelost.

Vriendelijke Groeten Herman

Score voor Icolori: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw