Icolori

P. Laan

Hangmat ophangframe besteld, vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgd, zeer snel.
na een paar dagen in elkaar willen zetten, blijken er alleen dopmoeren te zijn om de bouten aan weerskanten vast te zetten, echter de bouten zijn iets te lang, dus kun je ze met de dopmoeren niet strak draaien, EEERRGGGG JAMMER DUS, het had een hoogtepunt moeten zijn, echter ik moest naar een bouwmarkt om alsnog (borg)moeren te halen zodat ze echte aangedraaid konden worden. Ik probeerde trouwens nog te bellen met Icolori, heb ingesproken en er werd beloofd dat men binnen één werkdag zou antwoorden , dat was vorige week vrijdag, het is nu dinsdag avond.

Sterke punten en tips

snelle levering

tip: kijk of de bijgeleverde onderdelen inderdaad passen! (hier niet dus!)
tip 2: neem die telefoon op of doe wat je belooft (binnnen een werkdag terug bellen..)

Reactie Icolori:

Op een of andere manier hebben we de voicemail gemist. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Voor wat betreft het probleem met de bouten. We hebben echter deze klacht nog nooit eerder over deze standaard gehad. Ons eigen exemplaar had dit probleem ook niet.
We hebben even contact met de leverancier. Die geeft wel aan dat het soms lijkt of de moeren niet verder willen. Echter dat is dan een kwestie van even wat meer kracht zetten.
Wellicht is dit het probleem geweest.
Met de klant is telefonisch contact geweest en er is een regeling getroffen tot beider tevredenheid.

Score voor Icolori: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man