iChica

Marleen Van Vlaender

Wij bestelden al meerdere keren bij Ichica en waren steeds tevreden, doch onze voorlaatse bestelling was een tegenvaller.
We bestelden de overgordijnen (2 stuks) in de kleur teal (petrol, blauwgroen) die op de bestelformulier stond en we heel graag wilden. Doch na enkele dagen kregen we een mail dat ze in deze kleur niet leverbaar zijn !!! Ze stonden nochtans op de bestelbon !
We bestelden dan beige, de levering liet op zich wachten, en de kleur "beige" is eerder goudgeel en past niet.

Vandaag echter werd oner krabpaal geleverd....we bestelden de beige met pootjes van 170 cm , aangezien we 3 katten hebben en 2 ervan horen tot de grote kattenrassen. We betaalden op voorhand en wat blijkt nu.....we krijgen de kleine krabpaal van 120 cm geschikt voor kittens en kleine katten !!!!!!!

Ik hoop dat dit vlug wordt opgelost!! We zijn dringend aan een nieuwe krabpaal toe en vinden het zeer spijtig dat dit nu de tweede misser op rij is !
Bovendien vind ik nergens hoe jullie kan contacteren, een mail sturen lukt niet....en we moeten zelf de retour betalen....nou
bij een foutieve zending vind ik dit niet kunnen.

Wij hopen op een spoedige levering van onze grote en betaalde krabpaal

Marleen

Score voor iChica: 4/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja
Aangekocht product: