Icetags

Martine

Ik was heel enthousiast over de siliconen armbanden. Vooral omdat mijn kinderen een erg gevoelige huid hebben en van deze sos banden geen uitslag kregen. Ik heb er 2 gekocht. Helaas gingen ze erg snel kapot. Er zat teveel speling tussen het bandje en het naamplaatje. Gemaild, eerste keer niet beantwoord. Na weer een mail kreeg ik nieuwe sluitringen en pinnetjes gratis opgestuurd. Goeie service leek dat. Maar na een paar maanden was ik door alle ringen en pinnetjes heen, logisch want het product was eigenlijk gewoon niet goed. beide armbanden waren niet meer te gebruiken. De plaatjes waren nog goed te lezen dus voor beide kinderen een los nieuw bandje besteld. Binnen 5 maanden weer kapot, simpelweg gebroken. Nu krijg ik geen reactie meer op mijn mail. Al met al een slecht product en helaas toch niet zo’n goeie service als ik had gehoopt

Reactie Icetags:

Bedankt voor uw bericht. Zojuist de hele mailbox nagelopen maar ik heb geen recente mail van u kunnen vinden. Stuur svp de armbandjes retour zodat ik kan nakijken wat er mis mee is. Er is nameljk geen enkele andere klant met dit probleem dus zou heel graag onderzoeken wat er misgaat bij uw bandjes.

Score voor Icetags: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 sos kinderarmbanden