I-KOOK

Anne van der Veer

Niets dan lof over de service. Ik ben zeer prettig te woord gestaan. Rob luistert goed naar wensen en denkt mee om de keuken zo efficiënt, praktisch en op een zo kostenefficiënte manier op te stellen. Verder is hij geduldig, legt goed uit en laat zien hoe het ook op een andere manier zou kunnen. Kortom, je voelt je op je gemak om de keukenopstelling van alle kanten te bekijken. Hij heeft bovendien een goed gevoel voor kleur en voelt goed aan welke stijl ik mooi vindt en geeft daar ook goed advies over. Als voorbeeld adviseerde hij mij het 2 cm dikke composietblad i.p.v. het 4 cm dikke blad te nemen omdat dat visueel mooier staat. Ik ben blij dat hij mij hierop wees want het dunnere blad past qua stijl inderdaad beter dan de wat grovere uitvoering. Wat ik het grootste pluspunt vindt, is dat Rob mij rustig mijn gang liet gaan met al mijn ideeën en dat ik me niet opjaagt voelde, om maar uit te drukken. Hij neemt echt de tijd. Het is toch een groot bedrag dat je gaat uitgeven en Rob zorgt ervoor dat je zeker van je keuze kunt zijn. En dat is een zeer prettig gevoel. Wat ik ook erg leuk vond, was dat Robs collegas ook even kwamen kijken naar het (bijna) eindresultaat en ook nog mee dachten over hoe een tafelblad het best te integreren is met het schiereiland. Adviseurs met hart voor hun vak!

Score voor I-KOOK: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja