I-KOOK

Manfred Kortleve

Verschrikkelijk! Veel te ver vooraf al gebeld of we de betaling in orde wilden maken. Dit hebben wij maar direct gedaan, echter hoort dit uiteraard niet. Dit hoort enkele dagen voor plaatsing voldaan te zijn.

Vervolgens bij plaatsing komen ze erachter dat er een te kleine kookplaat, geen filters, kapot keukenblad, verkeerde achterkant van de keuken en een beschadigde spoelbak geleverd/niet geleverd is/zijn!! Nu 2 maanden verder en de helft is nog steeds niet opgelost, de betaling was uiteraard ruim op tijd gedaan maar service verlenen ho maar!! Wat een enorm slecht bedrijf is dit.

Omdat we na al die weken wel eens klaar zijn met alle welbekende ‘kastje naar de muur’ verhalen zitten mijn vrouw en ik er redelijk kort op door af en toe een e-mailtje te sturen. Echter kreeg mijn vrouw vorige week per ongeluk een e-mailtje door die intern bij I-Kook bedoeld was, het kwam er in dit e-mailtje op neer dat je daar ‘die zeur’ weer had.

Inmiddels zijn we ook tot op de dag van vandaag NUL (!!) keer gebeld door de manager.. Hier hebben wij uiteraard meerdere keren om gevraagd.

Er is zelfs ‘een schade expert’ langs geweest om te kijken wie het nieuwe blad moet gaan betalen. Dit gaat tussen I-Kook en de ‘bladen fabriek’ , echter is dit natuurlijk niet ons probleem.. I-Kook moet dit oplossen met de fabriek en de klant hoort hier buitengehouden te worden. Wij horen gewoon allang een nieuw blad te hebben gekregen.

*Alleen de monteur (ZZP’er) is een vakman, die kan hier uiteraard niets aan doen.

Samengevat:
Betaling veel te ver vooraf voldaan, incomplete/kapotte keuken geleverd gekregen en GEEN SERVICE.

Slecht bedrijf!!

Score voor I-KOOK: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Keuken