Fam uit het Gooi

Slecht!

Geen verkeerde informatie op de website plaatsen als bijvoorbeeld een artikel rood op de foto staat en je witte thuisgestuurd krijgt. Ook de verzendkosten zijn niet van deze tijd. Om een blikje af te sluiten heb ik een dopje besteld. Dit dopje past prima als enveloppen post. Nee, ik kreeg zo'n doos incl. 6,75 pakketkosten. Dit had makkelijk in een envelop gekund voor een derde van de prijs. Toen ik de dop terug wilde sturen omdat ze de verkeerde kleur hadden gestuurd moest ik zelf voor de portokosten opdraaien - en wordt ik verplicht het artikel in de originele verpakking en doos retour te sturen waardoor ik weer 6,75 kwijt zou zijn. Een product dat 4,95 kost door verzending ca. 12,- kwijt was en weer retour moest voor een extra 6,75 ben ik uiteindelijk iets can 20,- kwijt. BELACHELIJK!!!!
Zorg er voortaan voor dat je krijgt waarvoor je heb betaald hebt en bied de klant edelijke verzendkosten en een antwoordnummer zodat de klant niet zelf voor jullie fouten hoeven op te draaien~!!!!!

Reactie Hulpwinkel.nl:

Beste mevrouw,
Ik vind het heel spijtig dat u niet tevreden bent met onze service.
Hulpwinkel.nl rekent inderdaad onder een bestelbedrag van 50 euro, verzendkosten voor het verzenden van uw pakketje. Dit omdat wij uiteraard ook verzendkosten moeten maken.
Wij gingen er vanuit dat wij dit voldoende hebben gecommuniceerd op onze homepage; rechts boven in het kader met de grote groene vinkjes én in de linker kolom onder de contact gegevens.
Ook hebben wij ervoor gezorgd dat onderaan elke pagina wordt gecommuniceerd dat er géén verzendkosten zijn bij bestellingen va €50,-. Ook bij veel gestelde vragen vind u onze bezorgkosten.
Nu dit voor u blijkbaar onvoldoende duidelijk was gaan wij in overleg met onze techneuten kijken hoe wij dit kunnen verbeteren.

Echter is het ook zo dat wij niet de verzendkosten in de prijs van de producten willen verrekenen, omdat dit ook niet altijd eerlijk is voor de klant.
Via de mail heb ik u hierover geschreven.
Ook was u ontevreden over de kleur van uw opener. Bij dit product kunt u helaas niet kiezen welke kleur er wordt geleverd. Omdat het over een huishoudelijk/keukenproduct gaat, gaan wij er vanuit dat dit niet heel erg belangrijk is voor onze klanten. Hier zullen wij in het vervolg op letten.
U vroeg mij vervolgens in een mail hoe u uw product kon retourneren.

Dit heb ik u uitgebreid uitgelegd door een kopie van onze site te sturen waarin de retourprocedure wordt uitgelegd. Wij hopen dat dit voldoende duidelijk wordt op onze klantenservice pagina. Hierbij hanteren wij volledig de nu geldende wet en regelgeving op dit vlak.

Ik snap dat u er, gezien het bedrag van het door u bestelde product €4,95, daarom voor kiest om het product te houden en hoop dat u er toch tevreden mee bent!
Hulpwinkel.nl

Score voor Hulpwinkel.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
afsluitings dop blikje