Annemieke

De beloofde 1 dag levertijd werden 5 dagen ( inclusief weekend ) bij pogingen jullie te bereiken bleek dit met geen mogelijkheid te kunnen. De chat word door niemand bemand dit kwam ook direct in beeld en telefonisch telkens hetzelfde bandje waarop ook duidelijk is dat niemand de klantenservice bemand. Een bericht van jullie kant over de levertijd had op zijn plaats geweest.

Zorg dat jullie bereikbaarheid op orde komt jullie hebben een prachtige website met veel mooie producten maar niet bereikbaar zijn komt zeer onvriendelijk over.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Inderdaad is onze telefoon door een interne verhuizing wat slechter bereikbaar. Echter hebben wij u wel gemaild na u chatbericht. Mocht deze in uw ongewenste mail zijn beland hierbij een kopie:

Beste mevrouw,
Als het goed is heeft u het pakket ontvangen. Normaliter gesproken volgt de track and trace code een dag later.
Echter zie ik nu dat u deze nooit heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak!

Zojuist heb ik uw track and trace gevolgd. Daar ziet u dat deze 9 november is aangeboden aan GLS.
Helaas is deze vertraagd bij het verzendproces en pas 13-11 bij u aangeboden (zie onderstaande informatie).
Wilt u het mij laten weten wanneer uw pakket toch nog niet is aangekomen?

Nogmaals onze excuses voor het ontbreken van de track and trace code.

Hier heb ik geen reactie op gehad van u. U ziet hieruit dat het pakket wel gewoon gelijk is verzonden, jammer genoeg is deze blijven hangen bij GLS.

Bedankt dat u onze overzichtelijke website benoemd in bericht, echter zullen wij de bereikbaarheid verbeteren!

MVG Hulpwinkel.nl.

Score voor Hulpwinkel.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 42