Overstapproces
Prijs - kwaliteitverhouding
Bereikbaarheid
Duurzaamheid

Uitstekend bedrijf. Prachtige website, eenvoudig en alles staat er op.
Uitstekende klantbehandeling

Eenvoud en overzicht.

Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het werkte goed. Ik zou willen aanbevelen om met mij verder te gaan en een grotere te bouwen (de technische hogeschool Twente wilde het als examenstuk maken!) en dat te testen in Wageningen (Nautisch en Technisch onderzoek). Men heeft mij de "watertunnel (stromend water) voor niets aangeboden om de "Waterroller' uitvoerig uit te testen". Werkt het naar verwachting, dan kunnen wij het octrooi delen. Vriendelijke groet Don Elsman.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw,

Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt zeer innovatief, of het interessant voor ons is durf ik zo niet te zeggen. Zou u dit willen mailen naar info@huismerkenergie.nl t.a.v. Franck Rutten? Hij zal hier dan verder naar kijken.

Wij zijn in ieder geval blij met u als klant en we blijven ons verder ontwikkelen en verduurzamen.

Zonnige groeten uit Nijmegen.

Rekha Corbeek
Huismerk Energie