Hlprs

Informatie op website
Gebruik platform
8.2/10

Ilse

Werkwijze is heel helder. Na het aangeven van onze wensen bleek er een groot aanbod van helpers waar wij uit konden kiezen. Er kwam snel een reactie.

Duidelijke informatie, groot aanbod van helpers

Beste Ilse,
Bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je snel een reactie van een helper hebt ontvangen, en wensen jullie alvast een prettige samenwerking toe!
Happy...
Beste Ilse,

Brendan Cody

I have used this company for Cleaning and Gardening services

Can all be done online and monthly invoicing.

Hi Brendan,
Thank you for your positive feedback, as well as using Hlprs to find a gardener. We look forward to helping you with future bookings!

F Varkevisser

Een boeking plaatsen is simpel en we kregen snel reactie van meerdere helpers waardoor we konden kiezen wie bij ons kwam.

Simpel, snel

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede... Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede samenwerking toe!

Tonny Pijnenburg

Zeer goede ervaring en door iedereen aan te bevelen

snelle reactie en duidelijke mails. Zeer klantvriendelijk.

Beste Tonny,
Bedankt voor deze positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je tevreden bent met onze diensten.

Carla

Ik ben zeer tevreden.

Helderheid.

Viviana

Great to find quickly someone who can help around the house. Very transparent rates and useful reviews from other customers.

Matching

Reactie Hlprs:

Thank you for your feedback!
Happy greetings,

H.F. van der Harst

DEZE ORGANISATIE IS TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN! DE APP WAARIN JE GEGEVENS KUNT VERWERKEN IS ABSOLUUT NIET KLANTVRIENDELIJK

GEEN

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug.... Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug. Mochten we kunnen helpen met het verwerken van gegevens, horen we het uiteraard graag. We hebben inmiddels contact gehad, en hopen je voldoende geholpen te hebben.

Hlprs

It’s amazing working with some of the clients 😊l have worked over 3years

Im good at house keeping ofcours, dusting, bedlaying,bathroom cleaning 🧼,and cleaning the whole house atlarge

Hi,
Thanks for your positive feedback. We're so happy to hear you're enjoying working with your clients! We look forward to many more years of working together.

Dekker

Hlprs reageert via media adewuaat op situaties. Ik mis persoonlijk contact.

Snel reageren

Ricardo

Easy to use

Easy to use, great for Expats

Hi Ricardo,
Thank you for your positive feedback, we're happy to hear you're finding our website easy to use.