Ik heb voor roodheid/couperose vaatlaser behandeling gehad, uiteindelijk viel t resultaat erg tegen, iets wat vooraf niet meegenomen was in het adviesgesprek. Ook verschillende techniek tussen de diverse therapeuten, wat enorm scheelde in de zwelling achteraf.
Als oplossing voor de roodheid werd de Jane Iredale make up geadviseerd, als camouflage.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Vaatlaser gelaat

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Beter vooraf de on(mogelijkheden) van de behandeling aangeven.
Meer uniformiteit in de techniek
Geen cosmetica 'aansmeren

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste,
Graag willen wij je bedanken voor de tips en de review die je ons gegeven hebt. Een 70 tot 90% reductie van de vaatjes is niet altijd haalbaar helaas. Vooraf hadden wij dit duidelijker aan moeten geven in het consult of in het behandelplan, een juiste verwachting die passend is bij de indicatie diffuse roodheid. Er is nu ongeveer een 50% verbetering bereikt na 3 behandelingen. Zo ook de verschillende techniek die is toegepast tijdens de vaatlaser behandelingen zal intern besproken worden. We gaan ermee aan de slag.

Score voor Huid & Laser kliniek Delft: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? | Would you recommend this business? Nee