Johannes

Vandaag 23 mooie red cedar boeidelen ontvangen. Ik was wat argwanend door de negatieve reviews die ik (natuurlijk) achteraf pas had gelezen. Mailcontact met het bedrijf is goed, het was ook geen enkel probleem om de levering een week uit te stellen omdat ik onverwachts toch naar mijn werk toe moest op de oorspronkelijke leverdag. Gelukkig was het transport nog niet aangemeld bij transporteur.

Enkele (5) boeidelen hebben aan de rand lichte transport/opslag schade. Nou ja, die vallen onder de dakpannen en kralen van de dakgoot weg en voor de rest weet een handige klusser er wel raad mee. De zichtbare delen zien er prima uit! In ieder geval geen gespleten planken, want die waren wel retour gegaan.

Transporteur was een vriendelijke jongen die het hele pakket netjes precies voor ons huis geparkeerd heeft.

Product geleverd conform afspraken. Wijziging leverdag was geen enkel probleem. Wel bijtijds gemeld.

Reactie Houthandelonline:

Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw positieve review.Het is heel goed om te lezen dat u zo tevreden bent met Houthandelonline.
Communicatie en het meedenken met onze klanten vinden wij erg belangrijk. Wanneer het mogelijk is wijzigingen door te voeren in bestaande bestellingen, dan doen wij dit uiteraard graag. Mocht het voorkomen dat materiaal tijdens transport beschadigt, dan vragen wij dit zo snel mogelijk te melden zodat dit naar wens kan worden opgelost.
Wij wensen u veel plezier van de boeidelen en kijken uit naar uw volgende bestelling bij Houthandelonline.
Verkoopteam Houthandelonline.

Score voor Houthandelonline: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Levering red cedar boeidelen