Klusser

Na besteld te hebben en alles betaald, kregen wij niks meer te horen. Dus maar even bellen wanneer het geleverd wordt. Conclusie was u heeft nog niet betaald. Nou dat dacht ik dus wel he!! Na een week hebben ze het dan toch gevonden en kon het geleverd worden. Vrijdags zou het geleverd worden, donderdagavond kom ik na een werkdag thuis en wordt het hout al geleverd. Oké leuk maar dat was niet afgesproken en mijn man heeft de vrijdag ook speciaal vrij gevraagd. Dan wordt er gevraagd waar het neergezet mag worden, dus ik geef aan dat het in de tuin neergezet mag worden 2 meter verder dan van waar hij stond. Dat kon niet prima doe dan maar op onze oprit 1 meter verder dan waar hij stond. Ook dat kon niet. Conclusie het werd op de stoep gezet. En wij moesten al het hout zelf de tuin in tillen! SERVICE en COMMUNICATIE komt niet in hun woordenboek voor!!

Ze nemen de telefoon op

Reactie Houthandelonline:

Geachte meneer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent.
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u kiezen voor verschillende betaalmethodes. Indien u kiest voor bankoverschrijving dan kan dit, in verband met administratie, voor enige vertraging zorgen.
Het leveren van materiaal gebeurt door een extern transportbedrijf. Om dit gehele proces voorspoedig te laten verlopen, kan het zijn dat er iets afgeweken wordt van de planning. UIteraard doen wij ons best onze klanten hierover tijdig te informeren.
De chauffeur bepaalt ter plaatse waar het materiaal veilig en schadeloos met een kooiaap gelost kan worden. Het is niet altijd mogelijk dit op de gewenste plaats te doen, echter denken wij wel graag mee met de klant.
Verkoopteam Houthandelonline

Score voor Houthandelonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Levering