Klantenservice
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

Eerst goed totdat die vreemde brief kwam...

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Altijd tevreden geweest over Housecare totdat we van de een op de andere dag een brief kregen dat Housecare de overeenkomst per direct opzegde gezien problemen met personeel en ze gingen zich meer richten op schilder, klus en bouwwerk. Maar hoe kan het dan dat ik ze in andere straten vd wijk gewoon nog bij particuliere huizen zie ramenwassen....heel vreemd hoor en ik vindt het niet netjes na jaren klant geweest te zijn op zo'n manier aan de kant gezet te worden.

Reactie Housecare Service:

Geachte Fam. R.,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer om te zien dat u na 8 jaar klant bij ons geweest te zijn wij nu een review krijgen van een halve ster.
Wij vinden het ook zeer jammer en vervelend dat wij ons klantenbestand hebben moeten inkrimpen o.a. vanwege het te kort aan personeel, maar wij hebben helaas een selectie moeten maken van klanten waar wij nog wel en niet kunnen komen. Deze selectie is ook nog niet geheel klaar. In de mail staat uitgebreid uitgelegd waardoor wij deze keuze hebben moeten maken en dat housecare gaat uitbreiden naar een andere weg zoals schilderwerk of plaatsen vogelwering.
Wellicht dat u de review wilt herzien ?
Wij willen u in ieder geval hartelijk danken voor het in ons gestelde vertrouwen de afgelopen jaren.
Housecare Service

Score voor Housecare Service: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: