Offerte
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

Snel, maar niet heel precies.
Bezoeken zijn al 2x uitgesteld en we zijn pas een paar maanden bezig.
Vorige keer een raam niet gedroogd. Zou zogenaamd streep- en druppelloos opdrogen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Communiceer met de bewoner als die thuis is en de auto even aan de kant gezet moet worden om het raam te kunnen zemen.
Werk nauwekeurig ipv alleen snel.

Reactie Housecare Service:

Hartelijk dank voor uw recensie.
Het klopt inderdaad dat wij vorig jaar aan het einde problemen hebben gehad met personeel en hierdoor een achterstand zijn opgelopen met de planning. Hier hebben wij onze klanten van te voren van op de hoogte gebracht. Gelukkig zijn de personeelsproblemen opgelost en komen wij weer volgens planning bij al onze klanten.
Glasbewassing met osmosewater zorgt voor een streeploos resultaat. Maar wat is osmose bewassing precies? Bij osmose glasbewassing wordt gebruik gemaakt van gedemineraliseerd water. Dit is gewoon water dat door middel van filters ontdaan is van mineralen en zouten. Het wordt ook wel ‘osmosewater’ genoemd. Er blijft puur water over dat na verdamping geen vlekken achterlaat op ramen en andere oppervlakken. Simpelweg omdat er niets meer in het water zit wat kan vlekken!
Wanneer je je ramen voor de eerste keer met osmosewater laat reinigen, kan het zijn dat ze daarna nog niet perfect schoon zijn. Dit komt doordat de poriën van het glas nog vol met oud vuil en zeepresten zitten. Het kan dus even duren voordat het resultaat volledig zichtbaar is. Na de wasbeurt gaat het reinigingsproces namelijk nog een tijdje door. Doordat het osmosewater verder het glas intrekt en nog meer oud vuil opneemt. Wanneer het water is verdampt laat het oude vuil de vlekjes na die je ziet.
In 95% van de gevallen hebben we bij het tweede bezoek al 100% goed resultaat. Het glas is dan tot in de poriën zuiver en je ramen zijn volledig schoon. Voor het beste resultaat laat je je ramen periodiek met osmose wassen.
Houd er dus rekening mee dat het beste resultaat zichtbaar wordt na de tweede osmose wasbeurt. Mocht je na een eerste bewassing echt niet tevreden zijn over het (voorlopige) resultaat dan zoeken we een passende oplossing. We streven immers naar 100% klanttevredenheid, ook na de eerste osmosebewassing.
Als uw bezoek niet naar wens is verlopen dan vernemen wij dit graag zodat wij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.
Housecareservice

Score voor Housecare Service: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: