Peter

In mei dit jaar bestelling gedaan red stack burenruzie voor 8,95 ik denk goed product en koop het nog een keer. Ik schrik wel van de prijs verhoging nu 24,45. Kijk ik snap best dat er aan verdient word en dat het iets duurder word maar ruim 15€ erbij is misschien een beetje te ruim, of zie ik iets over het hoofd dat het een grotere verpakking is? Ben wel erg tevreden overigens, keurig verpakt en op tijd bezorgd en altijd een cadeautje erbij, dat doet t m wel. Maar ik wacht even op jullie reactie voor dat ik ga bestellen

Reactie House of Nutrition:

Beste klant, Het product is niet duurder geworden, maar u had een hele goede aanbieding gekocht. Zodra bepaalde producten een korte houdbaarheidsdatum hebben, dan prijzen wij deze af zodat de klant daarvan kan profiteren. Dat is met uw eerste bestelling het geval geweest. Uw tweede bestelling is de Red Stack Burner met een normale lange houdbaarheidsdatum tegen de reguliere prijs. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag. Fijne feestdagen. Team House of Nutrition

Score voor House of Nutrition: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Red stack fat burner 90 caps