Arjen

Ontevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Bij de aankoop van onze woning was reeds één van de buitendeuren voorzien van een plissé hordeur. Daar erg tevreden over dus bewust weer een duurdere (kwaliteit) hordeur uitgekozen om te plaatsen bij een andere buitendeur. Bij montage bleek de hor niet recht te sluiten ondanks dat de deur waterpas is. Tijdens het plaatsen per abuis de hor eerst ondersteboven geplaatst. Daarbij tevens het krukje vastgeplakt. Omdat de hor omgedraaid moest worden moest het krukje er weer af. Bij het demonteren kwam er verf mee en de plakstrip kan niet opnieuw worden gebruikt. Dus nu maar met secondelijm vastgeplakt. Daarnaast zijn zilveren schroeven meegeleverd bij een zwart frame. Bij de bouwmarkt zwarte schroeven moeten kopen. Bij een dergelijke dure plissé hordeur verwacht ik meer.

Reactie Horren.com:

Beste Arjen, dank voor de review! Jammer dat u niet tevreden bent. We helpen graag, maar omdat u geen contact met ons hebt opgenomen wisten we niet dat er iets aan de hand was. We hebben contact met u gezocht maar tot nu toe helaas geen reactie mogen ontvangen. We hopen dat u alsnog reageert, dan gaan we het vanzelfsprekend netjes oplossen! Met vriendelijke groet, Marco van Horren.com

Score voor Horren.com: 1.5/5
Beveelt u Horren.com aan Nee