E. Bastiaans

Perfect op maat gemaakte Plissé hordeur Se-100 voor schuifpui.

Uw ervaring met Horren.com:

Heel tevreden met deze aanschaf. De plissé -hor paste perfect tot op de millimeter. Geen aanpassing hoeven te doen en het plaatsen was binnen een kwartiertje gebeurt. Vorig jaar heb ik een Plissé hor van een ander bekend merk geplaatst bij de keukendeur. Deze moest zelf op maat gemaakt worden en daar ben ik best lang mee bezig geweest. Het inkorten en afstellen ging moeizaam maar het lukte, maar ook deze werkt goed. Als ik ga vergelijken met de hor van horren.com, dan vind ik de Plisse hor Se 100 echt beduidend beter. De borstel vind ik op de kopse kant beter afsluiten dan het magneet van ander merk. Ook de geleidingsrail aan de onderkant werkt prettig en is makkelijk schoon te houden. De onderste geleiding rail van het ander merk heeft een sleuf waar de draad onderin ligt. Dit heeft als nadeel dat er rotzooi en zand van buitenaf in gaat zitten. Het gevolg, een stroef lopende schuifhor. De rail moet regelmatig met de stofzuiger uitgezogen worden. Ik kan de hor van horren .com zeker aanraden. Ben blij met de aankoop. Bespaar jezelf de ellende van het zelf op maat maken en afstellen. Dit is het prijsverschil niet waard en de kwaliteit is stukken beter !
Er was 1 teleurstelling. De hor zou 3 dagen na de bestelling op Zaterdag geleverd worden. Hiervoor thuisgebleven en de chauffeur van het transportbedrijf was onderweg volgens Track en trace. Na enkele uren kwam een bericht dat ik een nieuwe afspraak moest maken en de levering na het weekend zou plaatsvinden. Dat was heel vreemd terwijl mijn de chauffeur elk moment zou verwachten en deze onderweg was. Telefonisch contact gezocht met transporteur en hieruit bleek dat de betreffende chauffeur onwel was geworden en zijn rit niet meer kon voortzetten. Tja... dit is overmacht natuurlijk waarvoor ik begrip heb. Dit kan iedereen overkomen. Op Maandagmorgen alsnog de hor ontvangen. Helemaal Top !!

Score voor Horren.com: 5/5
Beveelt u Horren.com aan Ja