In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

HS

Slecht, opgehaald in Apeldoorn, met de hoogwerker aangekomen op locatie is de oliepomp kapot!
Hoogwerkt heeft de kosten van de huur gelijk gecrediteerd, maar was in eerste instantie was niet bereid om de overige gemaakte kosten te compenseren. Uiteindelijk zijn we toch tot een oplossing gekomen.

Reactie Hoogwerkt:

Beste Hans, bedankt voor je beoordeling.
We betreuren het dat je reservering niet naar wens verlopen is. Onze verhuurdesk heeft je nog een vervangende machine aangeboden, dit was alleen geen optie meer in de resterende tijd van je project. Hoogwerkt werkt met jonge machines welke goed onderhouden worden, het blijven machines en een technisch defect kan gebeuren. Vanzelfsprekend is hier niets voor in rekening gebracht.
We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en na bovenstaande eindoordeel van (eerst) 2 sterren heb ik persoonlijk contact met je opgenomen. Hoogwerkt heeft je een tegemoetkoming gedaan, ondanks dat wij in onze algemene voorwaarden aangeven niet verantwoordelijk te zijn voor gevolgschade, we hadden daarmee wel gehoopt op een mooier eindoordeel.
Met vriendelijke groet, Marcel van Team Hoogwerkt

Score voor Hoogwerkt: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hoogwerker