In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Trading Paper Europe VoF

Heel positief, prijs werd niet meteen met geldende korting gequoteerd, maar toen ik erom vroeg werd deze direct toegekend. Schappelijk met de gewerkte weken toen het regende en ik niet kon schilderen. Werkhoogte was niet meteen in het goede schaar-hoogwerker type Vertaald en ik moest betalen voor nieuw transport van juiste machine. Zeer goed geanticipeerd door planner dat het aflopende trottoir vroeg om extra rijplaten. Voortreffelijke bereikbaarheid buiten kantooruren.

Over het geheel, Heel positief!

Aandachtspunten:
- zelf met juiste korting komen
- dóórvragen over het begrip werkhoogte
- bij “fout” werkhoogte niet meteen de volle mep transportkosten rekenen. Gedeelde schuld, gedeelde kosten.
- Dankzij korting voor ivm regen en bouwvak korting ben ik tóch tevreden over de kosten. Ik heb het gevoel zeer schappelijk te zijn behandeld en beveel jullie daarom zeer zeker aan.
- Jullie bereikbaarheid buiten kantooruren is zeldzaam goed. Dikke pluim!

Reactie Hoogwerkt:

Beste Ben Heideveld,
Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Wij nemen alle punten mee en zullen er mee aan de slag gaan intern. Bedankt voor de complimenten wij proberen altijd bereikbaar te zijn voor klanten, ook buiten de kantooruren. Om jouw het beste te helpen met de juiste hoogwerker.
Groeten, Team Hoogwerkt.

Score voor Hoogwerkt: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Schaarhoogwerker gehuurd ivm schilderwerk