In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

M. Verbree

Onbetrouwbaar. Door een fout bij Hoogwerkt werd de hoogwerker niet geleverd. Zelfs niet na een telefonische dubbelcheck vooraf, vanwege de planning. Aan het aanbod om de hoogwerker later op de dag alsnog te ontvangen hadden we niets. Nu draaien wij voor de meerkosten van de aannemer op. Excuses of wat nazorg bleef ook uit…

Reactie Hoogwerkt:

Beste M. Verbree,
Wij vinden het erg vervelend dat de Hoogwerker niet geleverd kon worden op het gepland tijdstip. Hoe hard wij ook ons best doen ook doen, wij blijven mensen en soms gaat er wat fout nogmaals ons excuses hiervoor.
Na dat wij u telefonische gesproken hebben gaven we u de opties om binnen twee uur de juist machine nog te leveren. Later op de dag is de machine bij u gebracht door een van onze eigen medewerkers. U heeft toen toch nog het werk kunnen verrichten dat u van plan was op de zelfde dag. Wij werken vanuit een proactieve houding en zullen altijd kijken naar de zo snel mogelijke juist oplossing.
Hopelijk ziet u dat wij alles hebben gedaan waar wij toen in staat waren en geeft u ons in de toekomst nog een kans.
Met Vriendelijk groeten, Team Hoogwerkt

Score voor Hoogwerkt: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hoogwerker