In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Hoveniersbedrijf Albert de Visser

Matig, Wilde eerst de verkeerde hoogwerker meegeven. Hoogwerker valt uit als ik op hoogte zat wegens accu spanning te laag werd. Helaas kon ik niet zelfstandig meer naar beneden manoeuvreren. gelukkig kon mijn collega op hem omschakelen op onder stroom.

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant.
Vervelend om te vernemen dat deze klus niet van een leien dakje liep. Uiteraard hebben wij de desbetreffende vestiging hierbij betrokken zodat dit niet meer voor kan komen.
Wij weten helaas op dit moment niet wat er toen met de hoogwerker die u mee had aan de hand was. Wij hadden u graag telefonisch bijgestaan wanneer dit probleem zich voordeed zodat we een passende oplossing konden bieden. Wij zijn voor dit soort problemen en andere zaken bereikbaar via het nummer 0800 0016, ook wanneer u in het weekend belt voor technische problemen of defecten krijgt u een medewerker aan de lijn.
Ik probeerde u telefonisch te bereiken maar kreeg u helaas niet aan de lijn. Uiteraard gaan we graag alsnog in gesprek over deze situatie zodat we u de volgende klus opnieuw van dienst kunnen zijn en u deze met een tevreden en goed gevoel kunt uitvoeren.
Groeten, het Hoogwerkt team.

Score voor Hoogwerkt: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
auto aanhanger hoogwerker