In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

De korenmolen

Slecht

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant,

Wij hebben je op zaterdagochtend vanaf de vestiging geholpen binnen 1 minuut een account en reservering aan te maken zodat je meteen de hoogwerker kon aankoppelen en meenemen om de klus uit te voeren. Om het account te autoriseren moesten wij nog even een kredietcheck uitvoeren.

Je hebt met de vestiging een reservering aangemaakt voor 1 uur, bij ons kan je namelijk per uur huren. Hierna heb je de hoogwerker tot maandag in je bezit gehad. Voor weekendgebruik rekenen wij normaal gezien 10 uur huur. Op jouw factuur hebben we slechts 8 uur huur gerekend. Wij zijn er van overtuigd dat je bij andere verhuurbedrijven niet zo voordelig en snel een hoogwerker had kunnen huren voor het weekend wanneer je nog geen klant van hen was.

Naar onze mening hebben we alles gedaan om jou zo snel en vlot mogelijk te helpen. Wij vinden het jammer dat je onze samenwerking niet positief hebt ervaren.

We hebben je op verschillende manieren proberen te contacteren zodat we samen kunnen kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren maar helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. We horen graag van je wat we anders of beter hadden kunnen doen.

Groeten, het Hoogwerkt team.

Score voor Hoogwerkt: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aanhangerhoogwerker gehuurd