In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Via de website, een aantal zaken bekeken en uitgezocht. Met de helpdesk telefonisch ook een aantal zaken m.b.t het huren doorgenomen. Nette website, mooi systeem waarin je kunt aangeven welke bestuurder en welke auto (kenteken) komt. De huurauto('s) die op het oog had waren allemaal veel en veel te licht / zwak. Gelukkig heeft een kennis een 5.7 liter V8.
Ophalen, ging netjes op de lokatie in Pernis, de jongeman, gaf nog wat aanwijzingen en na het aankoppelen op de iPad, met vinger een handtekening gezet en op weg.
Veiligheid op nummer 1, maar naar mijn gevoel staat de hellingsmeter wel heel strak afgesteld, wat leidde tot continue een enorm gepiep (de halve buurt heeft mijn verrichten kunnen zien EN horen) ook mijn gevloek als weer zo ver was, dit heeft het werken wel wat vertraagd. Nood maakt creatief en zo blijkt mijn huis grotendeels vanuit binnen ook geverfd kan worden. Gisteren 2 rijplaten, via helpdesk besproken. Daar ter plekke aangekomen, 4 stuks gevraagd een meegekregen.
Met de rijplaten ging het stukken beter!. Toch ook nog een paar keer op 6,5m hoogte vastgelopen, naast licht- en geluidssignalen, gaat de kraan NIET naar beneden. En daar sta je dan (met hoogtevrees = mijn probleem / risico) maar met zoonlief, gevraagd om aan dat ene handle-tje te trekken. Allemaal goed gekomen. Vandaag de lift terug gebracht bij de aardige heren op kantoor, die de lift netjes afgemeld hebben, de BBL-jongeman nog bedankt.
Of men is het vergeten of men heeft me een cadeautje gegeven, de rijplaten zijn NIET in rekening gebracht. Ik hoorde vandaag, voor het eerst, dat deze lift (schaarhoogwerker) eigenlijk niet voor buiten is. Zojuist op de website gekeken, maar er staat echt binnen & buiten. Al met al, met enig gevloek van mijn kant (op de hellingsmeter en het weer wat niet altijd goed uitkwam (Buienradar)), is mijn klus in 5 dagen geslaagd. Hopelijk blijft de verf 5 a 8 jaar goed en ga ik voorlopig niet meer klussen. Maar zal t.z.t. zeker Hoogwerkt.nl benaderen !

Score voor Hoogwerkt: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Hoogvliet