Design By Senta - Senta van der Linden

Absoluut helemaal top!

Ik sprak Shannen, en nu blijkt voor mij dus, na het afgelopen weken met drie of vier verschillende medewerksters gesproken te hebben, dat het dus een algehele wijze is waarop Homedesignshops met klanten omgaat! Tot mijn grote gelukt heb ik - voor mijn bedrijf Design By Senta- deze winkel gevonden. Mijn vorige leverancier heeft namelijk nogal wat nare trekjes en mij afschuwelijk behandeld. Derhalve ging ik op zoek naar een andere leverancier voor mij en mijn klanten van Little Green verfproducten en o.a. Arte en Elitis behang. Ik was bij het eerste contact met Rachel al meer dan verrast door haar tijd die ze stak in het aanhoren van mijn frustratie en mijn verhaal. Daarnaast de welwillendheid, het getoonde begrip en het meedenken c.q. ''out of the box'' denken teneinde mij terwille te zijn. Vervolgens heb ik nog meer medewerksters gesproken op andere data / telefonische contactmomenten. Werkelijk ieder contact verliep als bovenstaande met als de kers op de taart vandaag mijn contact met Shannen. Ik zou als werkgever van dit soort medewerkers een gat in de lucht springen als het mij gelukt was een team te bouwen van dit soort kostbare ''pareltjes''! Deze mensen, komen op mij over althans, als mensen die niet slechts hun uren draaien en hun paycheck innen. Nee..zij komen op klanten over als mensen die met passie en plezier hun werk uitvoeren en meer dan dat! Voor mij gingen ze echt ''above & beyond" in het getoonde begrip en geduld, de genomen tijd en de geboden oplossingen dan wel services.
Nogmaals super bedankt lieve mensen in het algemeen en Rachel en Shannen in het bijzonder. Nu vergeet ik 2 dames met naam te noemen, ik dacht Melinda of Melissa en de 4e naam ben ik (sorry) vergeten. Mochten jullie echter een dossier per klant aanhouden en telefoongesprekken noteren is wellicht terug te halen welke lieve dames ik allemaal gesproken heb.
Ik heb vandaag reeds aangegeven Homedesignshops als vaste leverancier te wensen voor mijn klanten in mijn business -
DesignBySenta.nl

Ik hoop op een lange en vruchtbare ''samenwerking''. Aan jullie medewerksters zal het in elk geval mijns inziens niet liggen!
Mega bedankt voor alles en tot hopelijk heel snel!

geen enkele

Score voor Home Design Shops: 5/5