Michiel en Denise

We gingen naar Homan Slapen met de intentie om een keer op een Hastens bed te liggen en dan te gaan kijken naar vervangende matrassen of een ander bed dat niet al te duur zou zijn.

Wij wisten dat de prijs van een Hastens hoger zou zijn, maar al gauw kwamen we tijdens het proef liggen tot de conclusie dat een bed van natuurlijke materialen wel het beste bij ons past. Rubert liet ons de verschillende bedden ervaren en gaf deskundig advies over waar je op moet letten bij het kiezen van een goed bed. Hij nam alle tijd en op de juiste momenten gaf hij ons de ruimte om even te overleggen. Hij was niet slechts bezig om een bed te verkopen, maar wilde ons laten inzien hoe belangrijk goede nachtrust is en wat daarvan ook overdag de positieve invloed is.

Na de aankoop was er continu contact over verschillende onderdelen, zoals de kleur van het bed en wanneer het geleverd zou worden. Het contact was zeer prettig.

Op de dag van levering van het bed stonden twee zeer bekwame buitendienst medewerkers bij ons aan de deur. Zij hebben het bed naar boven gedragen en in elkaar gezet en gaven de nodige adviezen voor het onderhoud van het bed. Dit deden ze met een grote, brede glimlach!

Inmiddels zijn we nu 2 maanden verder en merken we de voordelen van een Hastens bed. De eerste twee nachten was wennen, maar nu slapen we iedere nacht door, we slapen dieper en we merken dat we overdag meer energie hebben. ‘s Avonds kijken we er naar uit om weer ons bed in te kruipen.

Hartelijk dank aan het team!

Score voor Homan Slapen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja