Slecht! Mijn pakket kwam maar niet binnen, heb ik zelf twee keer moeten bellen om erachter te komen dat het pakket geweigerd was en teruggestuurd en gewoon bij hun lag. Meneer van het bedrijf was boos op MIJ! Hij was er klaar mee en wou het geld gewoon terugstorten. Na te smeken dat het een kerstcadeau was heeft hij het met tegenzin opnieuw verzonden en moest ik vandaag weer vanuit mezelf bellen om erachter te komen dat het weer blijkbaar geweigerd was en ondertussen gewoon anderhalve dag bij hun op kantoor lag. Meneer weer boos op mij, alsof ik er iets aan kan doen. Hij wil geen zaken meer doen met mij dus nu heb ik geen kerstcadeau voor mijn vriend. Prettige kerst...

Reactie Holland4you:

Reactie van mevrouw is niet geheel conform de waarheid.
Bij de eerste weigering telefonisch contact gehad, mevrouw gaf aan dat het afleveradres van haar moeder was.
Ik heb toen gezegd dat ik alleen nog een keer wil verzenden op voorwaarde, dat haar moeder niet nog een keer het pakketje zou weigeren. Pakketje is toen opnieuw verzonden ervan uitgaande dat het nu wel in ontvangst zou worden genomen. Tot mijn ontsteltenis werd het pakketje voor de tweede keer geweigerd en aan ons door Post.nl geretourneerd. Vervolgens belde mevrouw op waar haar pakketje bleef.
Ik heb haar medegedeeld dat het pakket 2 keer op onze kosten is verzonden en 2 keer door de ontvanger geweigerd is en dat wij niet van plan om het voor de derde keer (op onze kosten) te versturen. Na telefonisch contact zijn als bewijs de 2 track & trace codes van Post.nl alsmede een foto van geweigerde pakket naar mevrouw gemaild en het aankoopbedrag dezelfde dag door ons teruggestort.

Score voor Holland4you: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw