Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en meegenomen. De verbouwing verliep tot op het moment van het stuken van de muren volgens schema. De verbouwing is uiteindelijk toch een week uitgelopen omdat het stukwerk niet goed werd bevonden door de schilder, die daarna het sauswerk zou verrichten. Om die reden moest de stukadoor terugkomen om de muren alsnog beter af te werken. De schilder heeft overigens zelf contact opgenomen met de stukadoor. Daarna was het resultaat wel bevredigend. Tot op het moment dat er voor de eerste keer werd gestukt is er ook regelmatig iemand van Hoekbouw langsgekomen om de werkzaamheden te begeleiden en te controleren. Dat werd als zeer prettig ervaren. Vervolgens is er echter niemand meer langsgekomen. Ook niet nadat de werkzaamheden uiteindelijk geheel waren afgerond. Nadat het stukwerk door de schilder was afgekeurd hebben wij ook zelf, ondanks dat daarover een e-mail naar Hoekbouw was gestuurd, een nieuwe afspraak met de schilder moeten maken. Wij hebben trouwens op die e-mail ook geen enkele reactie mogen ontvangen. Dat heeft ons wel verbaasd. Daarnaast is de administratieve afhandeling ook niet helemaal volgens plan verlopen. Uiteindelijk is e.e.a. met excuses van Hoekbouw wel opgelost. Desondanks blijven wij het vreemd vinden dat er nog altijd een verschil van € 2,84 zit tussen de oorspronkelijke creditnota en het bedrag dat uiteindelijk is teruggestort, zonder dat daarover een uitleg is gegeven. Het gaat hier om een relatief gering bedrag en wij gaan hier ook verder niet over zeuren, maar toch.

Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden uitgevoerd door over het algemeen vakkundige, vriendelijke en nette mensen.

Score voor Hoek Bouw: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: