Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

TQ Haarlem

Aanbouw in Haarlem- goede kwaliteit voor scherpe prijs met mooi resultaat

Om te beginnen vonden wij het heel handig om direct een offerte te krijgen, waarop ook heel duidelijk werd wat bepaalde keuzes zouden kosten. Op mails werd snel en zorgvuldig gereageerd en wensen die buiten de standaard aanbouw vielen, waren mogelijk voor een heel redelijke prijs. Zo hebben wij, omdat we een huis uit 1921 hebben en die stijl wilden vasthouden, gekozen voor bovenlichten en een boeiboord, maar mijn man, die zelf in de bouw werkt heeft de binnenafwerking gedaan. We hebben bij verschillende aannemers offertes opgevraagd, maar Hoek Bouw had de beste prijs, terwijl het zeer compleet was, met kwalitatief goed materiaal.
De communicatie met alle medewerkers verliep prettig, erg werd hard, netjes en met veel ervaring gewerkt, ook door onderaannemers. Ze stonden vaak al voor 7 uur voor de deur en er werd op vrijdag om 18 uur nog grond afgevoerd, om de straat voor het weekend schoon te krijgen. De oplevering is binnen de afgesproken 2 weken gelukt: heel fijn om maar een korte periode onrust rond het huis te hebben. De buren waren ook positief: Hoek Bouw deed zijn best om voor zo min mogelijk overlast te zorgen en dat werd gewaardeerd.

Score voor Hoek Bouw: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: