Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

yakup

Ik heb echt meer dan 10 offertes aangevraagd en ik heb hele hoge eisen m.b.t. aanbouw. Ik heb een BETONNEN aanbouw gewild i.v.m. betere isolatie en vloeit beter in het bestaande geheel. Ik heb zelf een nieuwbouwhuis waarbij de bouwer van het huis (UBA) de aanbouw niet wou realiseren voor mij tijdens de bouw. Aangezien ik heel veel aannemers heb gesproken die niet wisten hoe ze aanbouw moesten realiseren heeft HOEKBOUW mijn vertrouwen direct gewonnen en dit op kwaliteit en prijsgebied en constructief, aangezien de prijs die ik hieronder noem inclusief constructieberekeningen bevat, hoewel bijna alle andere aannemers geen constructieberekeningen maken, maar werken o.b.v. hun standaard werkwijze (zonder calculatie) een aanbouw bij mij wouden realiseren. Mijn betonnen aanbouw van 2,4 meter inclusief afwerking kost bij velen aannemers ca. tussen
€ 30.000- € 45.000 en bij HOEKBOUW maar € 24.000 voor een betonnen aanbouw!!
Het bedrijf heeft meer dan 30 jaar expertise opgebouwd in aanbouwen en realiseren wekelijks een aanbouw i.p.v. alle andere aannemers die misschien jaarlijks een aanbouw realiseren en gewoon de expertise niet in huis hebben e. Hierdoor is een aanbouw via HOEKBOUW kwalitatief en prijs zeer scherp en niet vergeten dat de aanbouw binnen 10 werkdagen is gerealiseerd i.p.v. 2 maanden die de meeste aannemers hadden geoffreerd. Dit is echt onvoorstelbaar waardoor wij minder in de bouwellende zaten en wij konden gewoon in het huis blijven wonen, want geveldoorbraak en nieuwe aanbouw vind op 1 dag plaatst!!!

ZEER LAGE PRIJS
HOGE KWALITEIT

Score voor Hoek Bouw: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: