Hlprs

Meike

Het platform biedt een enorme hoeveelheid Helpers aan en het ene profiel ziet er nog veelbelovender uit dan het volgende. Tegelijkertijd zijn de uurtarieven bijzonder laag en is het dus zeer betaalbaar voor de klant. Helaas blijkt het in de praktijk erg lastig om daadwerkelijk een helper te vinden - veel reageren niet of stoppen er na een paar keer schoonmaken weer mee. Ook willen verschillende mensen buiten het platform om verder (zwart of via hun eigen bedrijf). De drempel om in de database te komen is dus erg laag en de drempel om weer te stoppen nog lager.

Reactie Hlprs:

Goedemorgen Meike,
Bedankt voor je review. Bij ons kan iedereen zich inschrijven als helper en wij screenen ze middels een ID-verificatie. De helpers mogen bij ons zelf hun tarieven bepalen, dit ligt gemiddeld tussen de €14 en €18 per uur voor huishoudelijke hulp. Als je een boeking plaatst, kun je op het einde een aantal helpers selecteren. Ons systeem zorgt er voor dat je de actieve helpers ziet. Helaas hebben wij geen invloed op helpers die stoppen via ons te werken. Het is absoluut niet de bedoeling dat helpers buiten ons om zwart gaan werken en wij doen ons best om dit ook tegen te gaan. We vinden het heel vervelend om te horen dat de helper zo snel is gestopt en we doen ons best om de helpers zo lang mogelijk aan ons te bieden.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Score voor Hlprs: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: