Hlprs

Els Becking

Ik ben jammer genoeg niet tevreden over huiscleaning. In precies 1 jaar tijd, zijn er 3 huishoudelijke hulpen hier aan het werk gegaan. Alledrie zijn ze gestopt met werken voor huiscleaning. Dus elke keer was het iemand die tijdelijk werk zoekt . Vandaag kreeg ik een mail dat ze gewoon stoppen met zoeken. Dit nadat ik 6 weken geleden een nieuwe zoekopdracht heb uitgezet. Ik had graag gezien dat ze doorgaan met zoeken. Ik kan dus niet zeggen dat ik tevreden ben over huiscleaning als ik geen hulp krijg.

Reactie Hlprs:

Beste mevrouw Becking,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het ook belangrijk dat de hulpen langere tijd beschikbaar zijn en dit is dan ook altijd een van de dingen die we navragen tijdens het intakegesprek met hen. Helaas kunnen we het natuurlijk niet altijd voorzien dat ze toch binnen korte tijd stoppen. We bieden wel levenslange garantie, we kunnen dus altijd kosteloos op zoek naar iemand anders. Op dit moment is het aanbod in uw regio echter wat minder. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het aanbod, dus we zouden zeggen; probeer het over een tijdje nog eens! We gaan dan graag weer voor u op zoek naar een huishoudelijke hulp.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Huiscleaning

Score voor Hlprs: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: