HippeMamaShop.nl

HippeMamaShop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop HippeMamaShop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company464
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HippeMamaShop.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 464 ervaringen.

Beoordeling

HippeMamaShop.nl 1 beoordeling
Goed (8/10)

Goed, snelle levering en duidelijke communicatie. Was leuk ingepakt als kado en een leuk kaartje erbij. 1 puntje van kritiek. Het kaartje had wel wat netter geschreven mogen worden. Volgende keer zou ik liever het kaartje er leeg bij krijgen en zelf op schrijven.

Score voor HippeMamaShop.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:vrouw
Leeftijd:35
Is het een cadeau? :ja

Goed, snelle levering en duidelijke communicatie. was leuk ingepakt als kado en een leuk kaartje erbij. 1 puntje van kritiek. het kaartje had wel wat netter geschreven mogen worden. volgende keer zou ik liever het kaartje er leeg bij krijgen en zelf op schrijven.

Bedrijfsinformatie

HippeMamaShop.nl is dé online shop voor hippe mama's (to be). In onze winkel bieden we producten aan voor hippe mama's, mama's-to-be, maar vooral producten voor kinderen tot 4 jaar. HippeMamaShop is officieel dealer van onder andere Lief! Lifestyle, Nijntje, Janod, Jellycat, Forever Friends en Breastflow. Sinds ik zelf moeder ben geworden merkte ik dat het liefst spulletjes voor mijn kleintje kocht. Daarom ben ik ook deze winkel begonnen, uit liefde voor mijn kindjes. Ik heb m'n best gedaan om d
Adres
Postbus 10011