19201 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

J.l. kingma

Slechte ervaring met deze website gehad. We kreeg in de eind bestelling veel slechtere kwaliteit kaartjes dan de proefdruk die we in eerste instantie hadden ontvangen. De kaartjes trokken krom en zagen er erg goedkoop uit. Paar maanden later heb ik dit alsnog aan gekaart, want als je net bevallen bent staat je hoofd daar niet na. Ze bevestigden dat ze in die tijd problemen hadden het met levering daarom boden ze ons een poster aan van het geboorte kaartje. Ik had daar alleen geen belang bij... Daar laten ze het dan ook bij en hebben wij gewoon pech gehad.

Snelle reactie op mail

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste J.L.,
Bedankt voor je review. Ik vind het vervelend dat je kaarten niet naar wens waren! Zoals ook al besproken in de mail hebben we inderdaad een probleem gehad met het papiersoort wat je in april hebt besteld. Dit probleem hebben we een half jaar geleden opgelost. We hadden graag na het ontvangen van de kaarten van je gehoord en nieuwe kaarten van de juiste kwaliteit voor je gemaakt of samen naar een andere oplossing gezocht. Helaas kan ik bijna 7 maanden later geen geld teruggeven. Omdat ik het wel heel vervelend vind heb ik je een poster of korting op een nieuwe bestelling aangeboden, dit had helaas niet je interesse. Mocht je van mening veranderen over de aangeboden tegemoetkoming dan hoor ik het graag.
Groet Judith | Hippe Geboortekaartjes

Score voor Hippe-Geboortekaartjes.nl: 1/5