19216 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

De kwaliteit van de kaarten overtrof onze verwachtingen. De medewerkster die wij telefonisch spraken was zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste,
Bedankt voor je bestelling Hippe Geboortekaartjes en je review hierover bij de FeedBack Company. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje.

Ik zie in je review dat je snellere levertijd als verbeterpunt aangeeft. Naar aanleiding hiervan heb ik naar de levertijd van jouw bestelling gekeken. Het klopt dat de geboortekaarten een iets langere levertijd hebben gehad omdat het exclusieve kaarten zijn met Goud Folie. Doordat folie kaarten een speciale bewerking ondergaan duurt de levering daarvan langer. Dit wordt ook zo gecommuniceerd op de website bij de foliekaarten, productietijden. Ik stuur je de link hierbij nog even:
Jouw kaarten zijn op 30-12 besteld en op 31-12 gedrukt en verzonden. De post had geen bezorgdag op 1 januari. Jouw kaarten zijn op 2 januari geleverd. Eerder was helaas niet mogelijk door de feestdagen.
Ik begrijp dat je enthousiast bent over onze kaartjes, de kwaliteit van de designs en onze service en ik hoop dat je al veel enthousiaste reacties hebt gekregen op je kaartjes.
Ik wens je veel geluk met de kleine.
Hartelijke groet,
Jacqueline - Customer Happiness