Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Josine

Wij hebben geboortekaartjes besteld via de site. De snelle levering van de kaartjes is super. We hadden echter de enveloppen eerder besteld, samen met sluitstickers. Bij de levering van de enveloppen misten de sluitstickers. Na een mail hierover kregen wij als antwoord dat de sluitstickers via brievenbuspost gaan en niet met de enveloppen meegestuurd worden, met het verzoek om nog een paar dagen geduld te hebben. Op het moment dat de kleine geboren werd waren de sluitstickers nog niet binnen. Bij het bestellen van de kaartjes is geen optie om oomerkingen te plaatsen dus heb ik er weer een mail aan gewijd met het verzoek om terugbetaling van de sluitstickers. Tot op heden betaling nog niet gehad, we zijn inmiddels 4 dagen verder.

Snelle levering van de kaartjes.

Reactie Made for Moments:

Beste Josine,
Bedankt voor je eerlijke review!
Mijn excuses dat je de sluitstickers niet gekregen hebt, ik kan me voorstellen dat dat een behoorlijke teleurstelling is. We hadden dit sneller voor je moeten oplossen.
Er ligt een verzoek bij onze afdeling Finance om het geld hiervan bij je terug te storten, dus dat komt eraan! Omdat je met eenmalige machtiging hebt betaald kan dit wat langer duren.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons ook gerust bellen! Dat kost minder tijd dan mailen en dan heb je direct antwoord. We zijn op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 bereikbaar op 085 - 043 80 04.
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign