Een paar weken terug heb ik verschillende materialen besteld voor het spannen van een staalkabel. Het gaat hier om een rateltakel, verschillende spanbanden en wat D-sluitingen en harp-sluitingen.

Reactie HijsJob.nl:

Goedendag,
Bedankt voor de review & feedback. Wat vervelend dat de ervaring bij Hijsjob niet naar wens was.
We hebben door de review inmiddels de verzendkosten toegevoegd op onze website! Bedankt voor de tip. Dit is inderdaad duidelijker voor iedereen.
Wij verkopen eigenlijk alleen B2B. Er is helaas weinig vraag naar hijsmiddelen in de consumenten markt. Hierdoor is onze shop niet ingericht voor consumenten. Als consument mag je uiteraard wel bij ons kopen. Maar zoals je zelf al aangeeft komt er wel BTW bij wanneer je de bestelling wilt plaatsen. B2B markt is nu eenmaal ingericht dat je bedragen zonder BTW ziet.
Bij ons is een gratis levering pas van toepassing bij een bestelling vanaf € 1000,00 excl. BTW. Dit staat nu ook vermeld op de website onder het kopje: Verzendkosten.
Retour sturen mag altijd mits je voldoet aan de retourvoorwaarden. Deze kun je vinden op de site onder het kopje: Retourneren.
Het klopt dat de klanten zelf voor de retour zending moeten betalen. Ook hierbij gaat het om dat wij voornamelijk alleen B2B verkopen.
Mochten er nog vragen zijn omtrent uw bestelling, product specificaties of leveringen dan horen we het graag.
Nogmaals bedankt voor de feedback over de verzendkosten.
Team Hijsjob

Score voor HijsJob.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee