Meerdere keren fout gedrukt

Snelheid

Reactie HierBenIk:

Beste,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening!
Het is inderdaad helaas een aantal keer misgegaan bij het maken van je proefdruk. Gelukkig hebben we deze kosteloos opnieuw voor je gedrukt totdat je proefdruk helemaal naar wens was.
Toen je de kaartjes uiteindelijk definitief wilde bestellen, toen gaf je aan dat je een beetje schrok van de prijs. We hebben je toen uit kunnen leggen dat je inderdaad één van de duurste configuraties voor ene kaartje hebt gekozen. Zo had je op alle pagina's foliedruk gebruikt en betreft het een gestanst kaartje waar een hartje uit de voorste pagina voor je is gesneden. Na wat opties te hebben voorgelegd om de prijs aanzienlijk te verlagen (zoals bijvoorbeeld de foliedruk te wijzigen) gaf je aan dat je het kaartje op deze manier toch wel heel mooi vond. Om je tegemoet te komen in de prijs, vanwege de eerdere proefdrukken die niet direct goed gingen, hebben we je een korting aangeboden. Dat bedrag is inmiddels naar je teruggestort.
Jammer dat ondanks onze inspanning om je proefdruk naar wens te maken en de tegemoetkoming in de kosten van je definitieve bestelling, we het niet voor elkaar hebben gekregen om je ervaring met ons positief af te sluiten.
Uiteraard wensen we jullie desondanks heel veel geluk met z'n drietjes!

Score voor HierBenIk: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: