Westerkamp

Mijn ervaring was niet zo best ze waren om 5 min voor 5 niet te bereiken .. uiteindelijk via internet bestelde anti huismijt hoezen pas na een week ontvangen!
?zit nu onder de uitslag vd huismijt Omdat ik het niet de volgende dag in de bus kreeg ?

De Mevr die ik sprak was eerlijk en oprecht .. en kon er verder niets asn doen vw de feestdagen ertussen en weekend ???

Zet in je reclame eerlijk dat je niet de volgende dag kan leveren .. als er feestdagen tussen zitten of weekend !!!!!

Reactie Het Textielhuis:

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review. Heel vervelend dat u deze ervaring heeft maar bij ons op de website staat duidelijk aangegeven dat bestellingen de volgende werkdag worden aangeboden en daar horen feestdagen uiteraard niet bij. U ontvangt van ons ook altijd een track en trace code waarin het verwachte levermoment wordt aangegeven. Dat we telefonisch niet bereikbaar waren is vreemd omdat wij maandag en dinsdag tot 17:30 aanwezig zijn en op woensdag tot en met vrijdag zelfs tot 18:00. In ieder excuses voor de vertraging en bent u wel tevreden over het product.
Vincent | Team Textielhuis

Score voor Het Textielhuis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee