Jan van der Helm

Na een lange zoektocht langs diverse bedrijven om 2 kamers, een zolder en een open en gesloten trap van nieuwe vloerbedekking te voorzien ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Het Rijswijkse Vloerenhuis. Niet omdat ze de goedkoopste waren, maar wel het beste verhaal hadden dat aansloot bij mijn eigen mening m.b.t. de beste combinatie in prijs/kwaliteit. Op 27 september 2019 heeft deze firma de zolder van nieuw vinyl voorzien en 2 kamers op de verdieping van een nieuwe vloerbedekking. Onder de vloerbedekking heb ik op grond van het advies van "Het Rijswijkse Vloerenhuis" gekozen voor een rubberondertapijt. (en nu ruim een maand belopen, ben ik daarover meer dan tevreden. Heerlijk die vering als je op het tapijt loopt). Op 5 november volgde het 2e deel. Het bekleden van de open en de gesloten trap alsmede de overloop op de eerste verdieping. Ook hier is volgens afspraak rubber ondertapijt neergelegd. Alles zit er superstrak op. En ook hier ben ik razend enthousiast over het resultaat. Wat ik ook bijzonder prettig vind, is dart de heren zeer secuur te werk gaan. Alles wordt even nauwgezet neergelegd. Echte kunstenaars met het snijden. Geen woeste uithalen met beschadigingen aan muren en/of plinten. Netjes en voorkomend in gedrag. En aan het einden alles nog eens nalopende om te zien of er nog iets niet goed is, stofzuigen en de laatste overgebleven restjes meenemen. Ik ben vol lof over de heren van dit bedrijf die dit mogelijk gemaakt hebben. vEn zou dit bedrijf en deze kundige mensen bij iedereen aanraden

Top bedrijf

nvt

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja