Prijs / Kwaliteit
Service

Mieke Venema

Muntenverzameling en juwelen

Bij welke lokatie bent u geweest?

Deventer

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had geen ervaring van munten en vond ze lelijk. Het was een erfenis van mijn vader. En als ik alleen was zou ik al deze munten in de kliko storten. Maar mijn man en broer zeiden; even wachten en laat ze taxeren. Daarna kan je ze altijd nog weggooien. Gelukkig dat ik dit niet heb gedaan, want nu kunnen wij lekker uiteten gaan van het geld.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Toen wij binnen kwamen werden wij welkom gewenst door Mark. Rustig gingen wij zitten in een prachtige ruimte en hoorde wij Mark zijn verhaal hoe en wat hij doet voor een taxatie. Wij vonden het heel duidelijk dat Mark zei het is een flexibele goud-zilver-markt, omdat de munten minder worden verzameld en meestal meer waard zijn als ze goud of zilver zijn. Het was een zeer vertrouwend ervaring en gingen met elkaar in zee. Tijdens de taxatie gaf Mark steeds informatie waar hij mee bezig gaf, bijvoorbeeld hoe je kan zien of het goud en zo ja wat is dan het gehalte. Dat was een leuke inzicht binnen de goud-wereld.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen privé en bedrijven en verzekeraars, zeker aan erfgenamen, je weet maar nooit wat eventueel in de kliko gooit.! En zowel ervaring en snelheid vind je niet gauw.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Je wordt door Mark in Deventer even in een totale andere wereld meegenomen die je niet kent. En tot slot je kijkt je ogen uit in de winkelruimte.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste Mieke,
Hartelijk dank voor de moeite die je genomen hebt om je ervaringen te beschrijven. Tja, je weet niet wat je niet weet, maar nu weet je het (pfff; in de kliko - gelukkig niet zeg). Leuk om jullie in onze zaak te hebben ontvangen; u was een aandachtig en betrokken publiek :)
Mark

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 4.5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja
Verkocht / gekocht product: Munten en juwelen