Prijs / Kwaliteit
Service

Ina

Ringen, (kapotte) kettinkjes met en zonder hangertje.

Bij welke lokatie bent u geweest?

Apeldoorn

Welke twijfels had je van te voren?

Vaak langs de winkel gelopen, meestal waren er weinig mensen binnen. Ik kon dus niet even ongezien sfeer proeven en kijken hoe de werkwijze was. De goudkleurige sieraden waren mogelijk niet echt. Erfstukken van mijn moeder. Voelde me hierdoor onzeker.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima geholpen. Niemand te zien had een reden. Het goud werd bekeken en getest in mijn aanwezigheid , buiten het zicht van de omgeving. Het was leerzaam, ontspannen sfeer en prettig geholpen.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die twijfelt. Ga gewoon. Niet alles wat blinkt is goud, maar als het goud is krijg je er een leuke vergoeding voor. De dagwaarde en contant. Ook weer afgezonderd van de omgeving. Identificatie meenemen. Het gaat legaal, politieverklaring moet je ondertekenen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Veel geleerd. Wist je dat ze karton onder een siersteen stoppen om de steen meer volume te geven? En hier geldt ook: hoe leuk de 'edelsteen' eruit ziet, hier weten ze precies of het echt is of niet. En je ziet de test zelf!

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste Ina, hartelijk dank voor je uitgebreid review. Ik vind het fijn dat je je veilig en prettig hebt gevoeld in mijn inkoopkantoor. Ook is het prettig om te lezen dat ik alles duidelijk en transparant heb uitgelegd. Met vriendelijke groet, Alex

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja
Verkocht / gekocht product: Verkocht