Prijs / Kwaliteit
Service

Linde

Een losse diamant laten taxeren en een kapotte gouden ketting heb ik verkocht.

Bij welke lokatie bent u geweest?

Hengelo

Welke twijfels had je van te voren?

Of ze wel genoeg kennis van zaken hadden en eerlijk zijn.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Het viel tegen. Ik vond het niet prettig dat er 3 mensen in hetzelfde ruimte waren ook met het oog op corona rn alles konden horen wat we bespraken heel onveilig voelde het. Ik gaf het wel aan, maar dat werd weggewuifd. Ik had wat goud en een diamant die ik wilde taxeren. Desbetreffende legde alles wel netjes uit wat hij ging doen en hoe het werkte, maar ging met de taxatie van de diamant laag zitten qua steen, omdat als hij het niet zeker wist dan maar laag ging zitten. Vond ik echt onprofessioneel. Ik had een legitime certificaat erbij en het kwam niet eens in de buurt. Daarnaast opperde hij om er maar een sieraad vann te maken, terwijl ik daar helemaal niet voor kwam. Gaf wel aan dat ik het niet wilde verkopen, maar hij deed me ook geen aanbod integendeel het zou teveel kosten. Ik voelde me niet serieus genomen. Dit was mijn eerste keer enik heb daar geen fijn gevoel aan over gehouden!

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Niet, vond de opzet, de plek de manier waarop het gegaan is niet prettig. Dus zou jullie aan niemand in mijn kring aanbevelen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Hij legde me wel netjes uit qua goud want had het idee dat hij dat wel heel goed wist. En ga zeker dit nog een keer doen, maar dan bij een ander.

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 2/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Nee
Verkocht / gekocht product: Gouden ketting verkocht